خدا رو دوست دارم
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, :: 18:35 ::  نويسنده : لیال       

 

خدا را دوست دارم، به خاطر اینكه با هر username كه باشم، من را connect می كند ...

 خدا را دوست دارم،به خاطر اینكه همیشه اجازه undo كردن را به من مي دهد

خدا را دوست دارم ،
به خاطر اینكه من را install كرده است


نظرات شما عزیزان:

پیچــک احســــاس!!!
ساعت19:36---30 دی 1391
بيادتم،حتى زمانى که گمان فراموشى درذهنت نقش ميبندد!
شايدمحبت همين باشد


گل همیشه عاشق
ساعت14:52---18 دی 1391
زندگی ساده است ؛ به سادگی نبودن تو و به سادگی شکستن من …
.
.
هیچ هم برای خودش عالمی دارد …
وقتی “همه” هایت هیچ میشوند ؛ آن وقت “هیچ” برایت یک دنیاست …
.


my love
ساعت13:24---17 دی 1391
ايــرادي نــداره . . .
ايـن شــبها کـه مـن تو را آه مــيکشم،
تـو در آغـوش ديگري نــفس عمــيق بکش تا ديــوانه تـرش کـني.

سلام. با چند پست جدید منتظرتم.


my love
ساعت14:44---16 دی 1391
با افتخار لینکتون کردم. شما هم اگه خواستید لینکم کنید. مرسی

my love
ساعت14:42---16 دی 1391
سلام. مرسی که به وبمون سر زدید.
پس فرداشب يعني دوشنبه 91/10/18
تو وبلاگ ما يه جشن کوچولو داريم
که از شما دعوت ميکنيم با حضور
خودتون جشن کوچيک مارو پرنور کنيد
از ديدن شما خوشحال ميشيم.
پيشاپيش مرسي از حضور گرم شما...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php